مشخصات تبلت های جدید Kindle 5 ماه زودتر از معرفی لو رفت - تکفارس 
مشخصات تبلت های جدید Kindle 5 ماه زودتر از معرفی لو رفت - تکفارس 

مشخصات تبلت های جدید Kindle 5 ماه زودتر از معرفی لو رفت

محمد گورانی
۹ مرداد ۱۳۹۲ - 18:02
مشخصات تبلت های جدید Kindle 5 ماه زودتر از معرفی لو رفت - تکفارس 

شرکت Amazon یکی از بزرگترین فروشگاه های خرده فروشی دنیا است که چندی قبل بخش سخت افزاری خود را راه اندازی کرد و وارد دنیای بزرگ و سرشار از رقابت تبلت ها شد. حتما شما نسل اول Kindle های این شرکت را به خاطر دارید، بلت هایی با مشخصات سخت افزاری قابل قبول و ایده آل ولی با قیمتی بسیار پایین. علت این قیمتگذاری این بود که آمازون قصد ندارد که از بخش سخت افزاری سودی عاید خود کند و بیشتر بخاطر جنبه ی تبلیغاتی و ارئه ی پلتفرم خاص خود به کاربران را دارد.سود پس از فروش را عده ای بیشتر از بخش سخت افزاری میدانند و معتقد اند که با وجود اینکه از بخش سخت افزاری سودی حاصل نمیشود، ولی در کل می تواند برای آمازون مفید باشد.

از تاریخ بیرون بیایم و از نسل های گذشته گذریم….

در این بازار پر از جنب  و جوش شرکتی برنده ی میدان است که بتواند هر چه بیشتر نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.برای جلب هرچه بیشتر نظر کاربران باید کیفیت،نو آوری و قیمت مناسب را در کنار هم قرار داد به علاوه ی اینکه متوجه بود کاربران به چه سمتی می روند.زمانی که شرکت های دیگر به سمت پردازنده هایی به تعداد هسته های بیشتر و همچنین قدرت بیشتر ویا صفحه نمایش های رتینا و با کیفیت پیش می روند، ماندن در صفحه های HD و یا FULL HD یک نوع درجا زدن به حساب می رود. Amazon نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید محصولات خود را پابه پای مخصولات سایر شرکت ها تجهیز کند.

BGR ادعا می کند که از مشخصات نسل بعدی Kindle که انتظار معرفی آن را در کریسمس به عنوان هدیه ی سال نو آمازون به کاربران داریم مطلع است. ظاهرا Amazon در این نسل کاربران را فراموش نکرده است و همراه سخت افزاری قدرتمند، قیمتی بسیار رقابتی و پایین را ارائه می کند.

  • Kindle Fire HD  جدید در سایز ۷ اینچ انتظار داریم که در زمان عرضه به همراه سیستم روی چیپ Snapdragon S800 ، دو گیگابایت حافظه رم،دوربین جلو و اندروید ۴٫۲٫۲ به همراه رابط کاربری تغییر یافته ی Amazon باشد. همچنین این تبلت در دومدل   Wi-Fi و سیم کارت خور در حجم های ۱۶ و ۳۲ و نهایتا ۶۴ گیگابایت ارائه خواهد شد.حاشیه دور صفحه نمایش این تبلت حدود ۰٫۵ اینچ خواهد بود.
  • مدل بزرگتر Kindle یعنی ۸٫۹ اینچی نیز همانند نسخه ی ۷ اینچی شامل یک سیستم روی چیپ S800، دو گیگابایت رم،دوربین جلو و اندروید ۴٫۲٫۲ ارائه میشود ولی با کمی تفاوت،  صفحه ی این محصول با کیفیت ۲,۵۶۰x1,600 ارائه خواهد شد و علاوه بر دوربین جلو، از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد.حاشیه دور صفحه نمایش این تبلت حدود ۰٫۷۵ اینچ خواهد بود.

طبق گفته ی گروه BGR ظاهر این تبلت ها تغییر بسیار زیادی داشته و کار کردن با آن ها لذت بخش تر شده است.

قیمت این دستگاه ها به علت زیاد بودن فاصله تا زمان عرضه مشخص نشده است و ممکن است مشخصات تبلت ها نیز تفاوت بسیاری با این مشخصات داشته باشد چون که این مشخصات چنیدن ماه زودتر از معرفی رسمی و توسط منابع غیر رسمی گفته شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آمازون برای سال نو چه چیز های تدارک دیده است!

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما مالک یکی از تبلت های Kindle هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.