خرید گوگل گلس توسط دعوتنامه ی دوستان - تکفارس 
خرید گوگل گلس توسط دعوتنامه ی دوستان - تکفارس 

خرید گوگل گلس توسط دعوتنامه ی دوستان

محمد گورانی
۹ مرداد ۱۳۹۲ - 17:19
خرید گوگل گلس توسط دعوتنامه ی دوستان - تکفارس 

عینک گوگل را که یادتان هست. علینک نفیسی که توسط غول دنیای ارتباطات یعنی گوگل ساخته شد و تجربه ی واقعیت افزوده را بیش از پیش به کاربر ها چشاند. اجازه بدید که از مشخصات فنی و ویژگی های اعجاب انگیز این گجت دوست داشتنی گذر کرده و به یکی از حاشیه های آن بپردازیم.

این عینک دوست داشتنی طرفداران بسیاری دارد و تمامی انسان ها چه گیک ها و چه افزار عادی دوست دارند که این عینک را خریداری کنند. در کنار قیمت بسیار بالای آن یک مانع دیگر وجود دارد، آن هم عرضه ی محدود آن توسط گوگل!! افرادی که در مراسم Google I/O حضور داشتند و این عینک را پیش خرید کرده اند به آرزوشان رسیدند و توانستند که واقعیت افزوده را بر روی یک عینک تجربه کنند. ولی افرادی که در آنجا حضور نداشتند چطور؟ تا کنون این گجت در هیچ یک از فروشگاه های گوگل برای فروش ارائه نشده و تاکنون هیچ کسی قادر به خرید این محصول نبوده است.ولی شاهد نشانه هایی هستیم که به عرضه عمومی این محصول نزدیک و نزدیک تر می شویم.

Screen_Shot_2013-07-30_at_8.05.32_PM

خرید توسط یک دعوتنامه!!! نظیر این را در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ بودیم که کاربران برای اینکه بتنوانند در گوگل ثبت نام کنند، باید توسط یکی از دوستانشان به گوگل دعوت می شدند.حال گوگل به افرادی که در مراسم I/O حضور داشته اند از طریق ایمیل پیغامی را فرستاده است که به آن ها این امکان را می دهد که دوستانشان به به سرویس گوگل معرفی کنند تا بتوانند توسط آن دعوتنامه یکی از این عینک ها را خریداری کنند. خبری خوش برای گیک هایی که حداقل یکی از دوستان و یا افراد خانوادشان در این مراسم حضور داشته اند.

البته این دعوت دارای محدودیت هایی نیز می باشد.برای اینکه بتوانید به خرید این محصول دعوت شوید، باید ۱.ساکن آمریکا باشید ۲.حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید ۳.توانایی رفتن به یکی از شهر های سانفرانسیسکو، نیو یورک و یا لس آنجلس را برای تحویل این عینک داشته باشید.

تمام این ها خبر های خوشی هستند که یعنی به ارائه ی عمومی گوگل گلس، چجت جذاب ۱۵۰۰ دلاری نزدیک تر می شویم. نظر شما چیست؟ پس از ارائه عمومی شما هم این گجت را خریداری خواهید کرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.