Canon بازار دوربین های کوچک را با Vixia هدف قرار داد - تکفارس 
Canon بازار دوربین های کوچک را با Vixia هدف قرار داد - تکفارس 

Canon بازار دوربین های کوچک را با Vixia هدف قرار داد

محمد گورانی
۹ مرداد ۱۳۹۲ - 16:13
Canon بازار دوربین های کوچک را با Vixia هدف قرار داد - تکفارس 

اساسا پس از اینکه سیسکو و کداک دوربین های تاشونده خود را از رده خارج کردند، بازار این نوع محصولات نیز از رونق افتاد و همچنین تمایل کاربران به این نوع محصولات نیز کم شد.

حال کمپانی Canon که در بازار دوربین های حرفه ای و DSLR حرف اول را می زند، یکی از مدل های قدیمی خود را بروزرسانی کرده است. Canon Vixia mini جدید که چیزی میان یک وبکم و دوربین فیلم برداری است، دارای یک لنز چشم ماهی f2.8 (به لنز هایی گویند که دارای میدان دید وسیع هستند) می باشد که قادر است میدان دید وسیع ۱۶۰ درجه در فیلم برداری و ۱۷۰ درجه حین عکس برداری را ارائه کند. همچنین قابلیتی فوق العاده در این دوربین جای گرفته و زمانی به سراغ شما می آید که میخواهید از یک سوژه ای فیلم برداری کنید که احتیاجی به میدان دید وسیع ندارید. با قرار دادن دوربین به حالت Close-up می توانید از قسمت میانی لنز که همانند یک لنز معمولی عمل می کند استفاده کنید و با کیفیت ۱,۹۲۰×۱,۴۴۰ به ثبت لحظات خود بپردازید.

VIXIA_Mini_3_610x436

 

این دوربین از سنسور BSI Cmos با کیفیت ۱۲MP که قادر است ویدئو هایی با بیت ریت بالا را در فرمت MP4 و در کیفیت فول اچ دی ضبط نماید. همچنین ضبط در حالت آهسته یا Slow-motion نیز وجود دارد که می تواند در هنگام فیلم برداری از صحنه های ورزشی و سایر صحنه ها که به فریم ریت بالاتر احتیاج دارند به کمک شما بیاید.

کنون مدعی است که میکروفون های استریو ی این دوربین دارای کیفیت بسیاری بالای هستند و برای این دوربین یک جک ورودی میکروفون قرار نداده است. شما امکان انتخاب حالت ضبط صدا هستید، میتوانید آن را بر روی حالت Sorround بگذارید تا یک صدای استریو را ضبط کنید و یا از میکروفون دوم به عنوان میکروفون کمکی جهت حذف نویز استفاده کنید.

در قسمت فوقانی دوربین یک نمایشگر ۲.۷ اینچی وجود دارد که بر روی دو لولا قرار گرفته اند و به شما این امکان را می دهند که آن را به اندازه ۶۰ درجه بالا و پایین کنید تا بتواند نمایشی قابل قبول در حین فیلم برداری به شما بدهد. علاوه بر این ها این دوربین شامل یک قطعه داخلی Wi-Fi نیز می باشد که به شما این امکان را می دهد که فایل ها را به موبایل، لپتاپ خود انتقال دهید و یا بر روی شبکه های اجتماعی آپلود کنید، دیگر ویژگی که برای Wi-Fi ان قرار گرفته است امکان استریم کردن زنده تصویر لنز بر روی موبایل و دیگر دستگاه های شماست که می توانید از آن استفاده های سرشاری بکنید.

در نهایت، این دوربین در دورنگ سفید  و مشکی با قیمت حدودی ۳۰۰ دلار در ماه سپتامبر سال میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید