HOF جدید گالاکسی این بار برای GTX 770 - تکفارس 
HOF جدید گالاکسی این بار برای GTX 770 - تکفارس 

HOF جدید گالاکسی این بار برای GTX 770

میلاد کرمانشاهی
۷ مرداد ۱۳۹۲ - 19:55
HOF جدید گالاکسی این بار برای GTX 770 - تکفارس 

چندی پیش شرکت سرشناس Galaxy Microsystem کارت گرافیک حرفه ای GTX 780 HOF خود را معرفی کرد. ولی گویی این شرکت نمی خواهد که برد سفید و زیبای Hall of Fame را تنها به این کارت گرافیک اختصاص دهد. به همین دلیل این شرکت امروز نسخه HOF کارت گرافیک GTX 770 انویدیا را معرفی کرد.

GTX 770 HOF در یک کلام زیباست، هم در کارایی و هم در ظاهر. این کارت ۲ گیگابایتی (رابط ۲۵۶-بیتی) با فرکانس های بی رقیب مجهز به بردی سفید با خنک کننده سفید می باشد که در زمینه خنک کنندگی یک فن بیشتر نسبت به GTX 780 HOF دارد با این حال برد استفاده شده در این کارت نمونه ملایم تر برد GTX 780 HOF می باشد!

a1

کارت های سری HOF یا Hall of Fame شرکت گالاکسی از قطعات درجه یک و مخصوص اورکلاک ساخته شده اند و چیپست این کارت ها بهترین نوع موجود برای ارائه بالاترین حد اورکلاک کارخانه می باشد.

کارت GTX 770 HOF با فرکانس پایه ۱۲۰۲ مگاهرتز و فرکانس بوست ۱۲۵۴ مگاهرتز، سریعترین GTX 770 در دنیا می باشد و مهم تر از فرکانس برد باکیفیت و شگفت انگیز آن می باشد. این طراحی جدید شامل مدار رگولاتور ۲+۸ فازی با کنترلر دیجیتال PWM جهت اورکلاک بهتر و خازن های اعلای POSCAP و MLCC جهت طول عمر بیشتر می باشد. ماسفت های جدیدی موسوم به IR DirectFET در این برد به کار رفته است که خنکتر از انواع عادی می باشد. قسمت کنترل ولتاژ نیز مخصوص اورکلاکر ها ساخته شده است تا بتوانند به راحتی ولتاژ کارت را کنترل کنند.

a2

جهت دفع حرارت سریعترین GTX 770 موجود آن هم با نویز کم، این کارت به بهترین خنک کننده ممکن احتیاج دارد که خوشبختانه به یکی از همین بهترین ها مجهز شده است. خنک کننده بزرگ این کارت مجهز به ۵ لوله انتقال حرارتی مسی (با روکش نیکل) می باشد که گرما را مستقیما از چیپست به سمت هیت سینک  آلومینیومی انتقال می دهد و سه عدد فن ۱۰ سانتی متری نیز در نهایت گرما را دفع می کند.

قیمت این کارت ۲۴۹ دلار می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.